خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا؛

تحریم و تحریف، گلوله های جنگی دشمن در جنگ ترکیبی است  

مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا عنوان کرد: تحریم و تحریف، گلوله های جنگی دشمن در جنگ ترکیبی است و دشمن با کمک ناتوی رسانه ای خود در داخل کشور دنبال یارگیری و براندازی است. 
کد خبر: ۹۴۶۷۶۲۰
|
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، مرتضی امیری نژاد، مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در رزمایش تمرینات تاکتیکی بسیجیان سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، به شعار بنیادین انقلاب اسلامی ایران در ابتدای انقلاب اشاره کرد و گفت: شعار بنیادین انقلاب اسلامی ایران در ابتدای انقلاب، مشتمل بر سه بخش استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود. شعاری که به رهبری امام راحل(ره)، محور اصلی به ثمر نشستن نهال نوپای انقلاب اسلامی در بهمن سال 1357 بود.  

وی در ادامه افزود: در مکتب امام خمینی(ره) که برگرفته از مکتب قرآن و عترت است، آزادی، بهترین نعمتی است که خدای متعال برای بشر قرار داده و زندگی که در آن آزادی نباشد، زندگی نیست. در این مکتب همچنین عنصر استقلال و عدم وابستگی به قدرت های بزرگ و استکبار جهانی، از جمله مؤلفه های اساسی گفتمان انقلاب اسلامی به شمار می آید، در سایه این استقلال بود که ما از واردات سیم خاردار در زمان جنگ تحمیلی به صادرات موشک و پهباد در حال حاضر رسیده ایم.

 

امیری نژاد، ابزار تحریم و تحریف را گلوله های جنگی دشمن در جنگ ترکیبی دانست و گفت: در طول این 43 سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی ایران، همیشه ابزار ثابت تحریم و ابزار متغیّر تحریف، دو لبه قیچی برای براندازی انقلاب اسلامی توسط دشمنان انقلاب به کار گرفته شده است. در حال حاضر نیز تحریم و تحریف، گلوله های جنگی دشمن در جنگ ترکیبی است و دشمن با کمک ناتوی رسانه ای خود در داخل کشور دنبال یارگیری و براندازی است. 

مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود، به جنگ روانی دشمن در فضای مجازی و رسانه ای اشاره کرد و گفت: دشمنان انقلاب در طول چهار دهه جنگ سخت، فرهنگی، نرم و اقتصادی و در حال حاضر جنگ ترکیبی را بر ایران اسلامی تحمیل کرده اند ولی هیچ کدام از اینها در مقابل بصیرت و آگاهی ملت ایران نتیجه نداده است، از این رو، دشمن پس از ناکامی در همه زمینه ها، دست به جنگ روانی برای ایجاد اختلاف بین مردم و ملت، سیاه نمایی و حریف واقعیت های جامعه زده است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار